Чому саме «Халяль» продукти корисні і безпечні для здоров’я?

Обраний для забою тварина або птах повинні бути здоровими. Вони забиваються з дотриманням певного ритуалу: над твариною або птахом читається молитва, після чого його потрібно вбити швидко і найменш болісно, ​​шляхом моментального перерізання шийних артерій дуже гострим ножем, в агонії серце тварини ще працює і жене кров по судинах, а судини шиї вже перерізані ; таким чином, ще працює серцевий мотор допомагає вигнати більшість крові з м’яса, поки тварина ще живе.

Більш того, на відміну від м’яса отриманого звичайним шляхом, при дотриманні умов «халяль” не дозволяється вимочування і посол туш. Для того щоб інгредієнти тваринного походження, наприклад, емульгатори, жир і ферменти, були визнані «халяль,” вони повинні бути отримані від тварин, забитих за мусульманським законом.

Зовсім інша ситуація на сучасних «Не халяльних» забійні, де перед самим забоєм, в кров тварини, серце якого поки ще працює, додається консервує речовина типу формаліну – тобто тканинної консервант – чистий для організму отруту, від якого тварина померла б і без забою. Також не секрет те, що в зазвичай забитому м’ясі гормони, антибіотики і т.д

. У чому сенс вигнання крові?

Суть полягає в тому, що кров – це самий швидко псується елемент тіла, в якому, витікаючи з тваринного, міститися небезпечні бактерії і токсини, тому кров з туші повинна бути спущена максимально швидко, тим більше, що такий спосіб забою позбавляє тварина або птицю від зайвих мук, забезпечуючи, в результаті, м’ясо кращої якості.

Що стосується того, що заборонено вживати в їжу, а також і всього забороненого, то Аллах Всемогутній роз’яснив нам причину заборон, сказавши: «Він велить одобряемое і забороняє засуджує, робить дозволеним благе і забороняє погане».

«Халяль» продукція користується попитом, обсяги її споживання зростають, і цим природно, намагаються скористатися недобросовісні виробники. Якщо для покупців – немусульман продукти за стандартом «халяль» – це питання якості, то для віруючих людей це цілий комплекс насамперед релігійних і етичних, а вже потім – гастрономічних вимог. Для вирішення цієї проблеми мусульманське суспільство розробило чіткі критерії до продукції «халяль», і інститути, які здійснюють сертифікацію продукції та контроль за її відповідністю цим стандартом.