Останнім часом все більше людей, вступаючи в торгово-економічні, фінансові відносини або користуючись різними послугами, цікавляться відповідністю об’єкта споживання стандартам «халяль».

Світовий ринок продуктів, відповідних правил «халяль», оцінюється в 500 млрд. Доларів на рік, а число потенційних споживачів може досягати 1,5 млрд. Чоловік – саме стільки мешканців Землі сповідують Іслам.

Проходив сертифікацію «халяль» виробники в основному планують експортувати свою продукцію. Однак не забувають і про перспективи розвитку вітчизняного ринку споживання «халяль» сектора, адже в Україні проживають близько 2 мільйонів мусульман, які також мають потребу в «халяль» їжі.

Українські виробники останнім часом все частіше спрямовують амбіції в цьому напрямку і прагнуть поборотися за цю нішу світового ринку. Крім того, великий потенціал «халяль» сектора має і Європа: вже зараз експерти оцінюють оборот європейського ринку «халяль» продуктів приблизно в 66 млрд. Доларів, а в наступне десятиліття, як очікують, він збільшиться ще на 20-25%.

Мусульманське населення «старого світу» становить за різними оцінками від 51,2 до 52 млн. Чоловік, що, з урахуванням постійного його зростання, робить цю нішу дуже привабливою для інвесторів. Європейці, які не визнають Іслам, бачать в сертифікації «халяль» додатковий знак якості, де на кожному етапі виробництва ведеться чіткий контроль. З цієї причини, вони на прилавках магазинів шукають продукцію саме з емблемою «халяль».