Інформація, яку надає Центр сертифікації Халяль Глобал Юкрейн:
- повний опис робіт по Халяль сертифікації на всіх етапах процедури;
- порядок видачі, відмови у видачі сертифіката;
- підтвердження Халяль сертифіката, розширення або звуження обсягу сертифікації;
- відновлення, призупинення або скасування дії сертифіката;
- нормативні вимоги до Халяль сертифікації;
- вартість робіт з проведення аудитів виробництва і сертифікації;
- роз’яснення умов договорів на надання послуг з проведення аудитів та послуг з сертифікації;
- права та обов’язки сертифікованого виробника;
- процедура розгляду скарг та апеляцій;
- вимоги до виробника, а саме:
– відповідати сертифікаційним вимогам;
– вживати всіх необхідних заходів для проведення аудитів, включаючи надання необхідної документації, доступ до всіх виробничих майданчиків і ділянок, процесам виробництва, записів, персоналу та аналізу скарг від споживачів для проведення сертифікаційного аудиту, інспекційних річних аудитів та ре-сертифікації;
– при необхідності забезпечувати присутність на виробництві супервайзерів (Халяль інспекторів).
Повідомлення про зміни в процедурі або вимогах до сертифікації Халяль.
Халяль Глобал Юкрейн своєчасно повідомляє сертифікованих виробників про будь-які зміни в Халяль стандартах за допомогою опублікування інформації на офіційному веб-сайті, а також інформування по електронній пошті.
Повідомлення про зміни з боку сертифікованого виробника.
Згідно з договором на послуги сертифікації, сертифікований виробник зобов’язаний інформувати Центр сертифікації про всі зміни в процесі виробництва сертифікованої продукції (склад, процес виготовлення і тд.), а також про зміни в процедурах, які можуть вплинути на здатність системи менеджменту виробництва продовжувати відповідати вимогам Халяль стандарту, згідно з яким проводилася сертифікація.
Зміни, про які сертифікований виробник має повідомити Центр сертифікації Халяль Глобал Юкрейн:
- статутних документів (юридичного, комерційного, організаційного статусу);
- контактних даних, адреси та місця розташування виробничих майданчиків;
- області діяльності;
- важливих змін в системі менеджменту та процесах виробництва;
- складу продукції (рецептури, використання нових інгредієнтів і сировини).