Інформація, яку надає Центр сертифікації Халяль Глобал Юкрейн:

 

  • повний опис робіт по Халяль сертифікації на всіх етапах процедури;
  • порядок видачі, відмови у видачі сертифіката;
  • підтвердження Халяль сертифіката, розширення або звуження обсягу сертифікації;
  • відновлення, призупинення або скасування дії сертифіката;
  • нормативні вимоги до Халяль сертифікації;
  • вартість робіт з проведення аудитів виробництва і сертифікації;
  • роз’яснення умов договорів на надання послуг з проведення аудитів та послуг з сертифікації;
  • права та обов’язки сертифікованого виробника;
  • процедура розгляду скарг та апеляцій;
  • вимоги до виробника, а саме:

– відповідати сертифікаційним вимогам;

– вживати всіх необхідних заходів для проведення аудитів, включаючи надання необхідної документації, доступ до всіх виробничих майданчиків і ділянок, процесам виробництва, записів, персоналу та аналізу скарг від споживачів для проведення сертифікаційного аудиту, інспекційних річних аудитів та ре-сертифікації;

– при необхідності забезпечувати присутність на виробництві супервайзерів (Халяль інспекторів).

 

Повідомлення про зміни в процедурі або вимогах до сертифікації Халяль.

Халяль Глобал Юкрейн своєчасно повідомляє сертифікованих виробників про будь-які зміни в Халяль стандартах за допомогою опублікування інформації на офіційному веб-сайті, а також інформування по електронній пошті.

 

Повідомлення про зміни з боку сертифікованого виробника.

Згідно з договором на послуги сертифікації, сертифікований виробник зобов’язаний інформувати Центр сертифікації про всі зміни в процесі виробництва сертифікованої продукції (склад, процес виготовлення і тд.), а також про зміни в процедурах, які можуть вплинути на здатність системи менеджменту виробництва продовжувати відповідати вимогам Халяль стандарту, згідно з яким проводилася сертифікація.

 

Зміни, про які сертифікований виробник має повідомити Центр сертифікації Халяль Глобал Юкрейн:

 

  • статутних документів (юридичного, комерційного, організаційного статусу);
  • контактних даних, адреси та місця розташування виробничих майданчиків;
  • області діяльності;
  • важливих змін в системі менеджменту та процесах виробництва;
  • складу продукції (рецептури, використання нових інгредієнтів і сировини).